torsdag

hejhej !
nu har jag tagit bort allt virus på datorn så den går lite bättre iallfall så ska börja
skriva i bloggen tror jag :) i helgen var jag i Undersvik på konfaläger , var mycket fint där
& vädret var bra :) tränade till konfirmationen vad vi skulle göra för något. Får väl se hur det blir
i kyrkan . Lekte lite lekar & på kvällen gick vi ner till bryggan och låg där.
idag var jag först i skolan hade matte klockan 8 till tio i 9 sen har jag inte haft nå mer lektion
så jag kunde åka hem med halv 10 bussen men jag trodde ju att vi hade mera lektioner så det blev fem
över ett bussen :) sen drog jag till kyrkan för att träna till konfirmationen. Gick toppen , får väl se
om jag kommer ihåg allt tills på söndag .

HÄRLIGT! imon är man ledig , har inga lektioner . och rikard är också ledig
eftersom han är i stockholm med alla 9:or nu och kommer hem vid 12 i natt  så är dom
också ledig . kommer väl han sova här i natt :)

I tisdags var det begraving för mikael var hur jobbigt som helst . varför hände det för ?
varför satt du dig i bilen ? varför ? . jag vill veta allt . jag vill veta vem som kom på idén jag
vill veta om du skratta när du åkte i bilen eller om du var skit rädd ? .
kan inte nån bara berätta ! men du ska veta att din begraving var det finaste jag någonsin har sett.
när den första låten spelades så kom tårarna dom slutade aldrig .
men jag hoppas att du har det bra i himmlen med patrik och att ni bevakar över oss alla .
saknar dig , vila i frid ! 
 saknar dig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0