rikard mitt allt

hej på er ! :)

igår hände det inte så himmla mycket . var i skolan först åkte med
20 över 2 bussen hem med emma & sara . sen kom petter , simon & rikard
fast sen drog simon petter & sara hem till sara för hon skulle äta & lämna väskan.
men då vid fyra drog jag & rikard på moppen för att hämta hans små bröder på
fritids , så vi lära gå hem med moppen , som tur fick rikard dra den ;)
när vi kom hem till han kollade vi på tv lite grann , sen drog jag hem & käka .
efter det tog jag moppen & stack till rikard igen , vi drog upp till jens & va social
med han & david :) ,

idag var jag så sjukt trött , ville bara ligga kvar i sängen & sova . plus att det var så
dåligt väder . gick till bussen typ 18 över 7 . så såg jag bussen så lära jag springa sen
när jag var vid bussen så gick jag för jag skulle ta upp busskortet oxå åkte han :o
men som tur hade inte gysinge bussen kommit än så tog den med många andra som
hade missat bussen ;) kom till skolan och började dagen med NO , kollade på en film .
sen hade jag matte prov , gick fatiskt rätt bra tyckte ja :)
sen engelska , då hade vi visst glosor som inte jag hade gjort . . men men några ord
som man inte har träntat på dör man inte av :)  sen så fick vi reda på att vi inte hade nå
spanska & ingen svenska , så vi slutade efter set;en klockan tio i tolv typ .
åkte med 5 över ett bussen hem , as skönt :) , då följde rikard med mig hem åt kladdkaka sen
somnade vi i min säng , vaknade av att hans mamma ringde och sa att det var mat ;)
så nu sitter jag här halft vaken & ska väl själv snart äta , sen får vi se om jag drar upp till jens med
david & rikard eller hur det blir . kanske bloggar lite ikväll :)

/ xoxo

             stekarn ;)                              jäkla stjärna :)
                       


Kommentarer
my

Iam your star :D

2009-06-02 @ 18:43:02
URL: http://mytyp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0