onsdag

hejhej :)

rikard sov hos mig i natt , gick upp halv sju men han vela inte gå upp så
jag väckte han senare . sen drog vi oss till bussen :)
på lektionerna gör vi typ ingenting , på idrotten så hade vi fotboll & emma fick damp
på nån turk som har idrott med oss hon skrek : KAN DU SLUTA SKJUTA SÅ JÄVLA HÅRT ? :@
hahah , men han skjuter som en tok , när bollen kommer till han så skjuter han direkt i väg bollen
istället för att ta den och passa nej utan han skjuter bara någonstans , ;)
efter idrotten så skulle vi överaska conny våran so lärare , så det var alldeles mörk i rummet oxå satt vi där helt knäppt tysta , tror att vi aldrig ha vart så tyst fast så klart så babbla ju vi lite grann ;) efter ett tag gick robin och frågade peo om vi hade nå so men då var conny sjuk så då fick vi hål :) sen på engelskan spelade vi bara nå spel , på no;n så pratade vi kanske i en kvart om vad vi har gjort under hela 8:an , sen på svenskan så kollade vi på en film :)

efter skolan gick jag hem & sov ett tag fast  sen kom rikard och skrämde mig så jag vakna & blev pigg
men sen somna han så ;) men när han vakna gick vi ut & träffa sara & petter , gick till rikard och kolla film .
det blev hajar som hajar , as bra :)

på svenskan hade julia roligt med my's hår ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0