helgen


fredag :
rikard sov hos mig till idag , är ledig för att jag har inga lektioner as härligt :)
fixade mig lite grann sen drog när sara , simon & petter hade kommit hem från skolan
träffade vi dom . sen drog vi ner till stranden, & efter det snurrade vi snurrgunga ;)
vill oxå säga grattis till kusin malin på 18-års dagen :)

lördag :  sov hos rikard idag vaknade vid 11 av att det var så himmla varmt i hans rum, så
man kunde inte sova nå mera. efter vi hade käkat frulle drog vi hem till mig & satt på oss
badkläder & åkte med tobbe ner till stranden med simon & petter .
as varmt i vattnet :) , sen pratade vi med lite folk på byn men jag & rikard gick hem till
mig ganska tidigt för att vi skulle upp vid 9 imorgon ;p

söndag : KONFIRMATION ! , gick upp vid kvart i 9 nånting rikard fick sova vidare ett tag ,
plattade håret , sminkade mig & allt :) , jag var verkligen jätte nervös , för jag skulle ju läsa
mycket i bibeln för hela kyrkan . fast som tur så ska jag inte stå själv där framme utan alla andra ska
göra en teater av allt jag läser :) konfan höll på i kanske en & en halv timme ,
först sjöng vi tre låtar : , "tro" , "du är en bön " , & en låt från lejonkungen :)
gick bra , bara att en sträng på gitarren hade gått av , så det hade vi lite otur med .
sen efter vi hade sjungit skulle jag läsa . men det gick oxå toppen :)
sen efter det åkte alla mina släktingar & vänner hem till mig för att äta .
& så klart fick jag även presenter , fick : en ipod , smycken , blommor , 1600 kr , en fotoram fast man
har usb minne , eller ett vanligt minne i så vissar den alla bilder :)
blev mycket nöjd över allt :)


 lördag ;
      fredag ; 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0