härligt väder

hejsan :)

idag kom mamma upp till mig och fråga om ja skulle följa med till gävle
först vela ja inte men jag sa att jag följer med på ett villkor att vi äter på max eller donken ;)
först åkte vi till team sportia XL eller vad det heter i gävle men dom hade inge adidas tröja som
jag vela ha ;/ sen drog vi till staduim hade inget där heller . sen så lära jag följa med in på
biltema , jula & k-rauta fyfan värsta affärerna i världen ;)
men sen efter det drog vi och käka på max , för dom vela inte äta på donken . .
det var skit mycket folk på max så vi tog drive in .
tog ganska långt tid för att få maten & allt blev typ fel , vi fick en strips påse för mycket
oxå skulle jag och gustaf ha viklösdip men vi fick typ orginal , sen så fick vi bara två sugrör
& en servett fast vi är fyra st ;s 

sen efter allt åkte vi till valbo och åkte först till stadium och kolla om dom hade
adidas tröja men det hade dom inte , sen så vela ja bara kolla på intersport
och där såg jag tröjan , gick på 700 men det är den värd ! :)
sen när jag kom hem packade jag datorn och drog till jens & rikard , så nu sitter
jag här och bloggar medans dom spelar nå spel ;)

kanske skriver imon eller nånting eller ikväll .
xoxo linnea


Kommentarer
z a n n y h ♥

sv: okeej ! :D kul att du kikade in o röstade :)



Skulle du kunna ge en röst på den här bilden också ? =) http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=785



Kram

2009-07-02 @ 17:38:38
URL: http://zannyh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0