STAN MED MALLAN ! (:

idag :
gick i skolan , ÄLSKAR TORSDAGAR , fast man skulle ha tagit bort spanskan så skulle det ha blivit mycket
mycket bättre :) ,  tror inte att det hände nå specielt i skolan . :p
aja sen vid kvart i tre slutade jag , väntade på malin en liten stund sen drog vi till stan .
köpte tre par örhängen hur biliga som helst 70 :- på kicks , oxå köpte jag & sjal på kappahl halva rea priset
så det blev typ 65 eller nått sånt :) , käkade på jensas, hur gott som helst :D
tog kebab med strips , mumsmus säger jag ju bara :)
sen gick vi i olika affärer & pratade om att om vi hade en egenlägenhet , vi hade samma smak på möbler & allt
haha vi kanske ska flytta ihop vi två malin ? XD . då blir lägenheten skitsnygg ju ;)
aja sen blev klockan 20 i 6 & vi stog & väntade på bussen men det kom ju aldrig ,men sen 10 i då kom den .
malin & jag pratade om småfjortisar i skolan & allt ;)  sen hoppade jag av vid ica & då stog alla mina
ffannnns , & väntade på mig ;) helt otroligt vad dom saknar mig för några timmar , hahah ;)
vi gick först till ante kolla om han var hemma , men där var det dött . sen gick vi till rikard & kollade på film ,
sen vid 9 orkade inte några vara kvar så då drog jag oxå hem . så nu sitter jag här i min underbara varma säng & funderar på att sova snart . äntligen fredag imon ! :D

xoxo linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0