chilla dagen .

hej alla :)

igår kväll/natt firade vi malin i förskott . åkte till henne & kollade på film & sånt .
sen vid kom saras mamma & hämtade oss , det var svin kallt så tur att vi fick skjus :)
sen så gick jag & rikard hem till han för han skulle hämta saker sen drog vi hem till mig.
vid 4 eller nånting somnade vi , vaknade hur tidigt som helst vid kvart i elva ;o
sen vid halv tolv gick vi ner & käkade frukost :)
sen så gick rikard & sov i min säng så kom jag efter så då somnade vi , sen vaknade vi
vid 4 ungefär . vid sex åt vi plankstek hur gott som helst (a)
vid sju kom linneas mamma & hämtade oss sen åkte vi till simon .
först lyssnade vi på musik & pratade lite grann . sen så somnade jag typ i en kvart.
har nog aldrig somnat så fort nångång ;o men var så sjukt trött .
när jag vaknade så kollade dom på wallander. men sen orkade vi inte kolla på den så vi
pratade istället . sen vid 1 kom linneas mamma & skjusade hem oss alla :)
ska sova nu ska upp vid 10 eller nått imon , ska på gudstjänst med konfa , segt !
sen när jag kommer hem får vi se om jag åker cross eller är med rikard :)

godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0