sorry

förlåt för dåligt updatering men igår så först när jag kom hem tog jag ett
bad sen gick jag till sängen och sov tills det var mat. och sen drog jag till rikard och kollade
film med han & petter . kollade på nya american pie asbra ;) sen kollade vi på 9 .
efter det drog jag och rikard till min frigge och sov . hade so prov igår tror inte att det har gått
så dåligt på ett prov någon gång . men det har vart så himla mycket det här veckan.
sen så slapp vi spanskan igår så vi slutade tidigt för en gång skull på fredagar . asskönt :)

idag vaknade jag och rikard vid tolv halt ett nån gång . gick in och käkade frukost sen till friggen igen och kollade
på "flickan som lekte med elden" skit bra film . ni ska verkligen kolla på den , fast man måste ha sätt "män som hatar kvinnor" först annars fattar man ingenting. sen nu för en timme sedan drog rikard hem, för jag lära fixa mig & äta, för snart dra vi väg på Lars Winnerbäck konsert :) inte min musik smak men det kan vara roligt endå .
men nu ska jag äta tror inte att jag hinner blogga när jag kommer hem men vi får se.

xoxo

bilder sens i går på idrotten på snyggingarna i 9C



på bollen sen...



på golvet ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0