skola

hann inte med att blogga igår.
var i skolan först ju som vanligt . sen sista lektionen så hade vi bad.
ASROLIGT! skratta seriöst hela tiden, julia såg så himla roligt ut ;)
sen så behövde jag & emma inte stressa till bussen för mamma kom och hämta oss.
åkte hem och hjälpte mamma med maten sen kom malin så gick vi till ica sen till hennes garage och kolla på halv åtta hos mig, och bonde söker fru :) . klockan nio kom pappa och hämta mig för annars skulle jag fått gå 2 km hem . kom hem & kollade på tv med mamma till tio ungefär sen gick ja och sov :)

sitter i skolan nu . älskar torsdagar så jävla sköna.
först sovmorgon sen svenska sen hade vi kör . JULBORD efter det :D
hade so typ i 10 min och no i oxå typ 10 min för att vi bara skrev vad vi hade gjort under terminen.
så nu sitter vi här och väntar på att klockan ska bli 20 i två för då har vi estet sen slutar vi :)
får se vad ja ska hitta på när ja kommer hem.

heido



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0