namnsdag !

sitter här i sängen och lyssnar på black eyed peas- i gotta feeling .
blev skit taggad på att lyssna på den så sjunger för full rulle :)
skolan var helt äcklig som vanligt. förutom att man alltid har roligt med 9C.
tycker så jäkla synd om julia att hon sänkte sig i spanskan , eller att carina funderar på det.
får damp på alla lärare , varför ska dom sänka betygen nu precis när man ska ha bra betyg ?
åh får damp ! så hon var inte på så bra humör sen & det förstår jag , stackarn..
träffade rikard sen när jag hoppade av bussen prata lite grann, han ska komma till mig snart tror jag.
och snart kommer min moster & morbror och fikar och ger mig pengar för jag har namnsdag (a).
har inte så mycket att plugga till nu. är klar med bilduppgiften tror jag & jag kan spanska glosorna.
känns så jävla skönt . men just nu taggar jag som fan till lusseinnebandyn. ska bli så roligt att vara där
med girls'en :D

heido




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0