men väx upp förfan!

hehe sry för jätte dålig update. men har verkligen inte haft tid att sitta vid datorn.

fredag:
hade lucia i skolan. var nervös vet inte varför men ja va bara det :)
första gången så gick allt fel typ. men tror ingen märkte nått . sen andra gången blev helt perfekt &
man vela bara göra om det för det var så roligt :) sen drog jag hem kom hem typ vid fyra. bäddade bäddsoffan
ute i friggen sen fixade jag mig & sånt. sen gick ja till bussen till 10 i sex typ så va emma där . sen drog vi iväg till jernvallen , eller först åt vi på moneroes med magda & my. sen gick vi till jernvallen för det var ju lusseinnebandy där :D malin var skit snygg i håret .. verkligen ;) sen åkte jag & malin hem med natt bussen gick raka vägen till frigge och somna direkt :)










lördag: vaknade typ vid halv två - två eller nått sånt. kunde inte somna om fast ja var så jäklans trött.
hela dagen var seg. orkade inte göra nånting . gick på julmarknad i årsunda och va social med my, magda & emma ett tag. sen gick ja & mamsen hem :) sen gjorde jag inte så mycket mera. kollade på film till två ungenfär sen gick jag och la mig.

söndag:
kunde inte sova i morse. för det första så smsade rikard mig hela tiden för att jag skulle vakna , eller han skulle ge hämnd på mig för jag bruka bomba han med sms ibland (a). sen så åkte gustaf fyrhjuling och gasa på som fan , pappa sågade & telefon ringde till mamma hela tiden så det var omöjligt att sova. så ja gick upp klockan elva, var helt död. sen klockan sex ungefär åkte ja till rikard. åkte hem och sov igen vid halv tio :)

idag: dagen började ju bra. julia & emma fick gå till rekton för att en i skolan har sagt att vi har sagt fitta till henne när det var hon som sa det till oss så vi har fått all jävla skit för det . jag älskar henne så jävla mycket så ÅÅÅÅH ! :D::D:D:D: . pallar inte skriva om det för då kommer ja bara ha sönder datorn.
iallfall så hade vi hk idag bakade negerbollar, kladdkaka & pepparkakor eller ja gjorde ingenting jag åt bara av pepparkaksdegen :) sen efter skolan åkte jag och malin in till valbo & handlade lite julklappar.
köpte även en mössa & ett par strumpbyxor till mig :) sen nu sitter jag i friggen och försöker plugga men emma har ju skrivit konstiga svar som my ger mig :o så ja kommer inte få G på provet/testet imon . & jag är så jäkla trött så ja håller på att somnar hela tiden. känns som att ja inte har sovit nånting i helgen asså :o
& skoltrött är ja oxå . men skönt med jullov snart :) men nu ska ja fortsätta plugga .

heido


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0