JULLOV!

hejsan.

skulle börja klockan åtta idag för att vi skulle träna igenom låtarna med kören.
men bussen kom ju aldrig så jag fick åka med hanna hedqvist & hennes pappa, det var snällt :)
bussen var iallfall ca en timme sen ;s hatar dom dära bussarna !
sjöng iallfall två gånger för skolan. sen fick vi våra betyg.. fyfan !
dom var ju inte asbra precis är inte nöjd. men aja.
bussen kom halv elva . när jag kom hen drog jag direkt till grannen ... mormor&morfar ;)
fikade där sen somnade jag på doms soffa i en timme kanske, medans gustaf (bror) klädde på grannen som jag skulle hjälpa till med ;) får se vad som händer idag . puss

bild- MVG

engelska- G

hemkunskap- G

idrott- G

matte- G

spanska- G

musik- G

NO- G

so- G

slöjd- VG

svenska- G

teknik- G







jag älskar er !







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0