godnatt

hej igen .
fick lite bråttom när jag skrev första inlägget idag . men rikard & jag skulle kolla på film ;)
idag hade jag sovmorgon som jag alltid har på torsdagar . åkte in på samma buss som rikard .
sen hade vi svenska-lunch-kör-so i tio min-no-estet . gjorde typ ingenting på esteten hade ingenting att göra det sög !

imorgon har jag so prov/läxa kan ingenting . jag vet inte ens vad det är för nått . fattar ingenting :o
oxå hade jag ju spanska prov igår . jag hade pluggat minst 80 glosor och inga av dom dära orden var med på provet . alla tyckte det var skit svårt och vissa ord hade vi aldrig sett ! blir så jävla lack. kommer väl få IG på det där provet , då vet jag inte vad jag gör ! åt hos mormor & morfar idag med brosan , mamma är på julfest på jobbet och pappa kan inte laga mat satt ;)  sen som sagt drog jag till rikard för jag orkade inte vara hemma vi kollade på nå film vet inte vad den hette, hängde typ inte med i den :p
sen nu ska jag väl snart ta och sova , den här veckan har jag vart så jäkla trött . håller på och somnar hela tiden .
är väl för att det är så mörk ute eller nått :s imon så ska jag och rikard ha myskväll tror ja :)
aja godnatt ! :)

bilder från igår på slöjden :)



HATA






HÄÄÄMND !




Kommentarer
my

FUCK U ;o

2009-12-03 @ 23:23:36
URL: http://mytyp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0