*

har inte haft tid att blogga så ofta dom senaste dagarna.
och idag orkar jag inte gå ut till friggen så jag sitter vid mammas dator :)

skolan var chill idag. hade matte första lektion spelade yatzy med magda & jag vann ju överlägset :D
sen hade vi engelska i en kvart för vi skulle ha kör. men då hade vi tagit fel tid men vi satt där och kollade på när
Yohanna och dom när dom dansade :) sen hade vi kör så vi slapp so:n.
efter kören åt vi och sen slutade vi. klockan 20 över elva va klockan då.
fast egentligen hade vi teater halv två som vi skulle kolla på men vi åkte hem i stället. så jag & emma lära sitta och vänta på bussen i ca 2 timmar typ. men det var skönt att komma hem tidigt :)

imorgon är det JULAVSLUTNING !
så otroligt skönt. är så jäkla skoltrött så det är sjuk ;o
men nu ska ja ner & kolla på tv.
puss påer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0