kan inte leva utan dig

fredag: skola som vanligt , slappt. gjorde typ ingenting på alla lektioner.
kollade på film hela tiden typ. när jag kom hem från skolan gick jag till rikard direkt sen följde han med mig hem så jag fick duscha och äta. sen kom rikards mamma och hämta upp oss så då åkte vi till rikard igen. sen så följde petter med oss hem till mig och kollade på film . efter en stund kom simon larsson & david skogh. prata på som fan ;) sen åkte alla dom tre hem så gick ja och rikard och sov :)

lördag: vaknade vid 11 nånting , rikard var klar vaken medans jag var dödstrött.
låg i sängen ett bra tag sen gick vi in och käkade frukost. sen har vi inte gjort så mycket vart i friggen och kollat på tv och sånt. förhoppningsvis kommer my med fem över sex bussen , hon ska nog sova här oxå :)
får väl se vad vi hittar på ;) .





pappa har satt upp ny ljusslinga vid friggen. jäkla circus ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0