bad update

tja

lördag kväll: klockan kvart över sex nånting drog jag och mamma till sandviken och hämtade
upp hennes jobbakompis och hennes vän, sen åkte vi till gävle, till läkerolarena för att se lars winnerbäck.
inte min musik smak men när man hörde han live så var det hur jäkla bra som helst.
förbandet var Andreas Grega, hade aldrig hört talas om han först , men han var faktiskt bra live han med :)
var sånt jäkla skönt tryck i hela arenan. alla bara sjöng till varenda låt.
men själv satt jag brevid en gubbe som slog mig typ 5 gånger för han klappade händerna så jävligt :o
och neran för mig och mamma var det tre st , en tjej & två killar ASPACKADE!
den ena killen spydde och däcka så vakten tog han. trodde inte att man drack på konserter :o
kom hem vid 12 nånting på natten. gick och la mig direkt var så trött och trodde att jag hade tinitus för dom skrek i öronen hela jäkla tiden ;)

söndag: vaknade vid tolv, klev upp och färgade håret. blev mycket mörkare än vad jag hade tänk mig.
men det blev bra :) sen gjorde jag väl inte så mycket den dagen. på kvällen åkte jag till rikard och kolla på film.

idag: åkte in med halv 8 bussen . men den fick nå fel så den la av mitt i vägen så alla bilar fick typ ta andra vägar xD så där stod vi mitt i vägen i bussen. sen kom en annan buss så vi fick åka till skolan..
hade först matte, fick tillbaka mitt prov. G var 10 & jag fick 6,5. måste ta och skärpa mig. sen hade vi engelska.
och efter det hade jag och några till provmiddag. jag bjöd my :D
gjorde potatisgratäng , fläskfilé & sallad. sen som efterrätt blev det glass med fruksallad. hoppas my gillade det:)
fick MVG minus. sen så kom conny och sa att jag inte hade fått godkänt på so provet men jag behövde inte göra om det :) men jag måste skärpa mig. men dom här senaste veckorna innan jul så är det så jäkla mycket så det är sjukt.

men nu måste jag plugga till musik provet som vi har imorgon ...
heido

jag glömde min kamera hemma så det är inte så himla bra bilder på lars winnerbäck ;)















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0