14 månader

igår kväll åkte jag in med mamma till valbo en snabbis.
skulle handla födelsedags present åt gustaf. :)
sen käkade vi på donken ! :D
åkte hem vid sju och då släppte hon av mig vid rikard.
så ja var där hela tiden jag satt och kolla på film medans han spela.
gick hem vid ett ungefär.

idag vaknade jag halv ett.
gjorde mig i ordning och käka. sen gick jag och gustaf ut. han skulle testa min bräda fast det gick inte så bra,
det var för mycket snö. sen nu har jag suttit vid datorn hela tiden. har så ont i huvudet så jag vet inte vad jag heter !
har haft det i en vecka nu :s hoppas det inte är migrän !
lägger inte lite bilder senare.


14 månader med rikard, blir det mera ?
jag älskar iallfall dig till tusen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0