26/8

hallå där !

idag började jag dagen med skolan som vanligt då ,
hade även sy slöjd för första gången i år :) men vi gjorde inte så mycket ,
ett broderi test bara . också hade vi idrott sista lektion . Hade orientering , jag & emma
var ju hur bäst som helst . fast vi hann bara tre styckna för att jag skulle hinna med bussen
& hon skulle dra till valbo & shoppa loss den lyckosten . men jag ska tröka på mamma och
säga att vi ska dra dit imon får väl se hur vi gör . :)

när jag kom hem från skolan cyklade jag i spöregnet raka vägen hem .
sen vid typ halv sju eller nått kom rikard , kollade lite på tv & höll på att prata om att
han är halft utlänning för han är halft finnsk , men då måste ju jag också vara det typ för han
efterssom jag är svensk , men han tyckte inte det också höll vi på så typ i en timme ! ;)
men nu har vi typ precis kommit till rikard med ska snart dra hem till mig igen för han ska sleepa
hos mig :) börjar 20 över 9 imon asskönt så då tar man 20 över 8 bussen in ;D
och förlåt för att jag inte har lagt in några bilder vet att det är skit tråkigt men rikards datorn har
nå fel ;s . men han ska få ny snart satt & jag hoppas min datorn kommer snart också , får se om jag bloggar nånting
imon . ska dra hem nu & kolla på film eller nånting ,

/ linnéa




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0