22/8

hejsan ! :)
gick upp klockan sex idag för att jag skulle följa med rikard och hans familj till
skutskär för att rikard och hans mamma kör folkrace . när vi kom dit spöregnade det
och det slutade aldrig heller. där stog man under ett paraply helt blöt , frös gjorde man också
 helt lerig , och hur trött som helst  . . rikard körde tre hit och kom fyra så han fick 9 poäng och
det är verkligen bra för att ha kört sin andra riktiga tävling . men tyvär var han en poäng ifrån
finalen ;/ men hans mamma kom till finalen och där kom hon fyra så hon är stolt :)
sen började solen skina upp fast då var det dags för hem färd typ.
jag håller på att somnar hela tiden , är så sjukt trött . sitter hos rikard nu och väntar på att
han ska ha duschat klart så vi kan dra hem till mig och käka pizza & sen sova .

jag kan inte blogga hemma hos mig för jag har ingen dator , den är på lagning.
och när jag bloggar på rikards dator går det inte att lägga in bilder men men :p
ha det bra ,  / linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0